Oddelki

Proizvajalci

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kupiti.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kupiti.si (v nadaljevanju "spletna trgovina") so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec ali obiskovalec v spletni trgovini. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

S spletno trgovino kupiti.si upravlja podjetje Gigakom d.o.o., kot ponudnik storitev e-poslovanja.

Prijava

Obiskovalec v spletni trgovini lahko nakupuje kot registrirani kupec spletne trgovine ali pa kot gost spletne trgovine.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane kupec in pridobi pravico do nakupa (v kolikor ne nakupuje kot "gost") . Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine kupiti.si, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kot "gost" lahko uporabnik nakupuje tako, da po opravljenem nakupu nadaljuje pod "Hitri nakup". Uporabnik mora izpolniti polja označena z zvezdico. Nato mora uporabnik označiti še način dostave in način plačila. Po prejemu naročila ponudnik po svoji presoji preveri verodostojnost naročila.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, prikazano mora biti ali že vsebujejo DDV
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Cene

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo naprej določene veljavnosti. Kljub želji, da bi vedno zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupecem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo Podatki o naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Cene, ki se nahajajo na spletni trgovini, veljajo izključno za spletno prodajo in se razlikujejo od cen v maloprodajni trgovini ponudnika. 

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@kupiti.si), da odstopa od pogodbe. Ob tem mu ni potrebno navajati razlogov za svojo odločitev. Kupec mora nato blago vrniti podjetju Gigakom d.o.o. v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 15 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za programsko opremo (če je kupec odprl varnostni pečat), CD in DVD medije (če so bili mediji že uporabljeni - "posneti"), knjige in literaturo in potrošni material (tonerji, kartuše - če je bila odstranjena vakuumska embalaža). Ponudnik vrne kupnino brez stroškov dostave, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Pogoj za vračilo denarja je, da kupec pred tem vrne izdelke. Vračila vplačil ponudnik izvrši na TRR kupca. V kolikor je bil nakup plačan s kreditno kartico oziroma preko PayPala, se vrnjena kupnina zniža za 5%.

Plačilo

Kupec ima možnost plačati naročeno blago:

  • plačilo z gotovino ob prevzemu
  • z nakazilom na račun podjetja Gigakom d.o.o. (upravitelja spletne trgovine kupiti.si) po ponudbi oziroma predračunu
  • z plačilno-kreditnimi karticami, ki so označene v spletni trgovini
  • v maloprodajni trgovini podjetja ob prevzemu blaga. Pri plačilu v trgovini podjetja odpadejo stroški dostave.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna po njegovi prijavi v "Moj račun" pod "Zgodovina naročil".

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovna dneva. Za izdelke, ki niso na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.


V primeru, da je kupec naročil več izdelkov in je kateri od teh na zalogi, drugi pa niso, se vrši delna dobava blaga (delno takoj, delno ko, izdelki pridejo na zalogo). Poštnina se v takem primeru zaračunava le enkrat (1x). 

Znesek poštnine za naročila nižja od 180€ z DDV znaša 3,66€ z DDV, za naročila višja od 180€ je pošiljanje brezplačno.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve oziroma prevzema pošiljke.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen v trgovini ponudnika Gigakom d.o.o..

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Avtorizacije plačilno-kreditnih kartic se vršijo v realnem času, podatki s teh kartic se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.  Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter, da ustrezno protivirusno zaščiti svoj računalnik.

Komunikacija

V kolikor kupec pri registraciji soglaša, mu lahko ponudnik pošilja sporočila za neposredno trženje. Kupec lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za neposredno trženje. To stori tako, da na elektronski naslov info@kupiti.si napiše odjava ter njegov elektronski naslov, ki ga uporablja za naročanje v spletni trgovini.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Kljub temu, da se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s kupecem le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.